Jau ceturto gadu Rīgas 19.vidusskola (agrāk BJC “Bolderāja”) kopā ar foto pulciņa skolotāju Ivetu Bērziņu organizē Rīgas mēroga foto konkursu.
Šogad konkurss tika plānots maija mēnesī, bet Covid-19 ierobežojumu dēļ tas tika pārcelts uz septembri. Konkursā piedalījās 45 dalībnieki no 10 izglītības iestādēm. Audzēkņus foto konkursam sagatavoja Māra Veitnere (Rīgas sākumskolas “Valodiņa”), Eva Demenkova (Rīgas 4.pamatskola), Andris Kozlovskis (Bērnu un jauniešu centrs “Rīgas Skolēnu pils), Indra Bērziņa (Rīgas 71.vidusskola), Viktorija Eksta (Tehniskās jaunrades nams “Annas 2”), Ilze Rimicāne (Bērnu un jauniešu centrs “Daugmale”), Gunta Andersone (Rīgas Jauno tehniķu centrs), Inese Kreigere (Mākslinieciskās jaunrades centrs “Praktiskās estētikas skola”), Olga Sušinska un Olga Nikolaičuka (Rīgas Valsts Klasiskā ģimnāzija), Iveta Bērziņa un Kristīne Katinska (Rīgas 19.vidusskola).
Angļu valoda,, Ceļojums cauri pasakām” (audzēkņu vecums 7-8 gadi) Flotes ielā 8
Angļu valoda ,, Svinam angļu svētkus!” (audzēkņu vecums 8-9 gadi) Flotes ielā 8
Angļu valoda ,, Svinam angļu svētkus!” (audzēkņu vecums 8-9 gadi) Flotes ielā 8
Pedagogs: Dagnija Griškova(T. 29232964)
Papilduzņemšana Rīgas 19.vidusskolas interešu izglītības pulciņos:
JAUNUMS!!! Stikla daudzveidīga apstrāde
( audzēkņu vecums 6 – 25 gadi) Rīgas 19.vidusskolā , Miglas ielā 9
Pedagogs : Inga Jaunzeme Grīnvalde ( T. 26661199)
Balss attīstības studija „Kantilēna” grupa ,,Collage ”
(audzēkņu vecums 10 – 13 gadi) Flotes ielā 8
Pedagogs : Irina Parahņeviča ( T. 29590639)
2020./2021.m.g. uzņemam jaunus audzēkņus sekojošās programmās:
Jaunas programmas
Keramika ( audzēkņu vecums 6 – 25 gadi)
(nodarbības notiek Flotes ielā 8 )
Pedagogs : Dace Timule
Stikla daudzveidīga apstrāde ( audzēkņu vecums 6 – 23)
(nodarbības notiek Rīgas 19.vidusskolā, Miglas ielā 9)
Pedagogs : Inga Jaunzeme - Grīnvalde
Jauno audzēkņu uzņemšana
Iesniegumu pagarināšana audzēkņiem, kas vēlas turpināt apmeklēt tās pašas nodarbības, ko pagājušā mācību gadā, sazināsies konkrētās nodarbības pedagogs līdz 20.08.
Krīzes laikā, kad izjaukts ierastais dzīves ritms un jāievēro dažādi ierobežojumi, daudzi izjūt spriedzi, trauksmi, dusmas, bēdas vai nomāktību. Šādas emocijas ir saprotamas un nav nosodāmas, taču ir ļoti svarīgi darīt visu iespējamo, lai palīdzētu sev un saviem līdzcilvēkiem. Lai izvairītos no krīzes radītām sekām, psihologa konsultācija vai līdzcilvēka uzklausīšana ir viena no efektīvākajām metodēm.
Izglītības un zinātnes ministrija ir apkopojusi pieejamos resursus par iespējām gūt psihoemocionālo palīdzību dažādām sabiedrības grupām - no skolēniem un jauniešiem līdz pedagogiem un vecākiem, kā arī par iespējām saņemt garīgu atbalstu: Atbalsts nedrošā brīdī
Sakarā ar ārkārtas stāvokļa ieviešanu valstī, visi cilvēki piedzīvo pārmaiņas. Darbs un mācības daudziem notiek attālinātā formā, pastāv dažādi ierobežojumi, ir ieviesti piesardzības noteikumi. Gandrīz nekas nav kā agrāk. Tomēr pielāgojoties varam turpināt strādāt, apgūt zināšanas, iepazīt sevi un mācīties jaunu pieredzi.
Šajā laikā gan pieaugušie, gan bērni var izjust trauksmi, bailes, nomāktību, dusmas. Tas ir normāli- just negatīvas emocijas. Tomēr jāraugās, kā nepalikt negatīvo emociju spektrā ilgstoši.