Rīgas Bolderājas Jaunās pamatskolas interešu izglītības pasākuma “Nāc un piedalies” aktivitātes notika teritorijā pie Rīgas Bolderājas Jaunās pamatskolas, Miglas ielā 9, Rīgā.
Bērni kopā ar vecākiem iesaistījās radošajās darbnīcās - darināja atstarotājus “Droši uz skolu”, dekorēja stiklu, uzspēlēja galda spēles dambreti un šahu, izgatavoja daudzveidīgas grāmatzīmes, rokdarbu tehnikā darināja mīļus kaķēnus, darbojās radošajā darbnīcā “Vasaru pavadot”, klausījās kā skan ģitāra, bet sporta stendā bērniem bija iespēja izkustēties un pamēģināt iemest bumbu basketbola grozā. Pasākuma viesiem bija iespēja uzspēlēt lielformāta spēles.
Rīgas Bolderājas Jaunā pamatskola īsteno projektu “Svinam Latvijas Republikas Neatkarības atjaunošanas dienu - sports un radošums”. Projekts tiek finansēts Rīgas pilsētas Sabiedrības integrācijas programmas ietvaros.
Projekta ietvaros no 22.aprīļa līdz 30.aprīlim ir lieliska iespēja uzspēlēt lielformāta spēles abās iestādes ēkās - skolā, Miglas ielā 9 un interešu izglītības telpās, Flotes ielā 8, Rīgā. Laiks starp nodarbībām un stundām paiet ātri, aizraujoši un draudzīgā atmosfērā. Bērni spēlē lielformāta sporta spēli, spēles “Mērķis”, “Latvijas daba”, “Dambreti” un atmiņas spēli.
Rīgas Bolderājas Jaunā pamatskola īsteno projektu “Svinam Latvijas Republikas Neatkarības atjaunošanas dienu - sports un radošums”. Projekts tiek finansēts Rīgas pilsētas Sabiedrības integrācijas programmas ietvaros.
Projekta ietvaros no 22.aprīļa līdz 30.aprīlim notiek nozīmīšu gatavošanas darbnīcas, kurās Rīgas Bolderājas Jaunās pamatskolas skolēni un interešu izglītības audzēkņi var radoši izpausties un izveidot savu unikālo nozīmīti. Bērni ar lielu aizrautību zīmē Latvijai veltītus skaistus, miniatūrus zīmējumus nozīmītēm un izgatavo to.
No 15.-20.septembrim Rīgas Bolderājas Jaunās pamatskolas skolēniem notika nodarbības dažādās jomās interešu izglītības skolotāju vadībā. Apgūtais kādā no mācību priekšmetiem var būt noderīgs interešu izglītībā, vai arī apgūtais interešu izglītībā var noderēt kādā mācību priekšmetā, kā arī nākamās profesijas izvēlē.
Pagājis arī maija mēnesis ar ziedošajiem ķiršiem, plūmēm, ābelēm , tulpēm, maijpuķītēm, ceriņiem, meijām un Vasarsvētkiem.
Pēc vairāku gadu pārtraukuma , 28.maijā Kultūras un atpūtas centrā “Imanta” mūsu interešu izglītības muzikālie kolektīvi un tērpu skate izkrāsoja šo dienu mācību gada noslēguma koncertā “Izkrāso šo dienu !”
Laipni aicināti apskatīt floristikas audzēkņu un skolotājas Ligitas Kajakas kopīgo izstādi “Viens zieds” Rīgas Bolderājas Jaunajā pamatskolā, Miglas ielā 9, Rīgā.
Darbu veidošanai izmantoti dabas materiāli, sizālis, krāsainas lentītes, stieple un PVA līme.
Darbi izdevušies koši, pavasarīgi un lieliski iederas skolas telpās.
Paldies floristikas skolotājai Ligitai Kajakai un viņas audzēkņiem par radošumu un rūpīgumu darbu veidošanā.
5.janvārī pl.12.00-14.00 notika radošās darbnīcas bērniem Rīgas Bolderājas Jaunās pamatskolas interešu izglītības telpās, Flotes ielā 8, Rīgā. Divas stundas dalībnieki ar lielu aizrautību darbojās četrās darbnīcās.
Origami darbnīcu vadīja Linda Suhanova un Jolanta Stafecka un ierādīja, kā izveidot no papīra zvaigznes un tās izdekorēt. Radoši izpausties un gleznot ar stikla krāsām varēja stikla darbnīcā Ingas Jaunzemes- Grīnvaldes vadībā.
Rīgas Bolderājas Jaunā pamatskola 2022.gada 24.novembrī sadarbībā ar Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Sporta un jaunatnes pārvaldi Rīgas kultūras centrā “Iļģuciems” organizēja Rīgas vokālistu konkursu “Pār jūriņu, pār Daugavu, Saulītei roku devu…”. Konkursā piedalījās vispārējās izglītības, speciālās izglītības, interešu izglītības iestāžu vokālā žanra solisti un vokālie ansambļi ar vienu vai divām dziesmām latviešu valodā.
Rīgas Bolderājas Jaunā pamatskola īsteno projektu “Izzini un iepazīsti seno Bolderāju”. Projekts tiek finansēts Rīgas pilsētas Sabiedrības integrācijas programmas ietvaros.
Projekta mērķis ir veicināt Bolderājas un Daugavgrīvas apkaimes iedzīvotāju saliedētību, piederības izjūtas stiprināšanu, demokrātiskas nacionālas valsts vērtību izpratni, latviešu valodas vides stiprināšanu un caur apkaimes vēstures un kultūrvides izzināšanu.